Pod koniec zeszłego roku zespół pracowników z Instytutu Neofilologii, zaangażowany w projekt E+ IDEREC, z radością podzielił się efektami swojej pracy. Dr Przemysław Brom oraz mgr Małgorzata Raułyk-Dumanow zostali współautorami podręcznika akademickiego do nauki czytania ze zrozumieniem w języku niemieckim, natomiast dr hab. Katarzyna Ożańska-Ponikwia i dr Elwira Lewandowska wspólnie z pozostałymi członkami konsorcjum projektowego, opracowały podręcznik do nauczania czytania ze zrozumieniem w języku angielskim. Obydwie publikacje są przeznaczone zarówno dla studentów, jak i nauczycieli, stanowiąc cenny zasób edukacyjny.
Nowe publikacje nie tylko dostarczają solidnej wiedzy merytorycznej, ale również stanowią praktyczne narzędzia dla edukatorów. Zawierają gotowe jednostki lekcyjne, plany zajęć oraz wartościowe wskazówki, niezbędne do efektywnego prowadzenia lekcji. Co więcej, lekcje zawarte w obu podręcznikach oparte są na innowacyjnym programie interwencyjnym dotyczącym nauczania czytania ze zrozumieniem w języku obcym, który stanowi kluczowy aspekt naszego projektu.
Niniejsze publikacje nie tylko utrzymują wysoki poziom merytoryczny, lecz również inspirujądo kreatywnego podejścia do nauczania języków obcych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych metod oraz praktycznych narzędzi, mają one szanse stać się nieodłącznym wsparciem dla każdego studenta i nauczyciela, pragnącego wzbogacić swoje zajęcia i przekazać wiedzę w sposób atrakcyjny i efektywny.
©2024 Instytut Neofilologii UBB. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Admin: Michał Lisecki